Termeni si conditii
I. TERMENI GENERALI
1. Următorii termeni și condiții (denumite în continuare TGC) reglementează drepturile și obligațiile vânzătorului cât și drepturile și obligațiile Cumpărătorului .
2. Site-ul www.bebedevis.ro este operat de S.C. DEEA FASHIONUP S.R.L. sediul social Bucuresti Sectorul 6, Splaiul INDEPENDENTEI, Nr. 202 B, camera 42. Cod Unic de Înregistrare 47451694, Nr. de înregistrare la Registrul Comerțului 140/650/16.01.2023, cont bancar RO12BTRLRONCRTOCK2550501.
3. Folosirea acestui site implică acceptarea termenilor și condițiilor de mai jos. Accesul/vizitarea acestui website de către dumneavoastră se supune Termenilor și condițiilor de utilizare, și implică acceptul explicit al dumneavoastră cu privire la acestea și reprezintă înțelegerea dintre părți.
II. IDENTIFICAREA VÂNZĂTORULUI ȘI CUMPĂRĂTORULUI
Identificarea Vânzătorului – în cazul achiziționării de pe site-ul Bebedevis, partenerul dumneavoastră contractual va fi societatea DEEA FASHIONUP SRL(CUI 47451694), denumit în continuare Vânzător.
Identificarea Cumpărătorului – plasarea unei comenzi este posibil atât pentru vizitatorii înregistrați cât și pentru cei neînregistrați. Prin finalizarea comenzii se încheie un contract între Vânzător și persoana care a plasat comanda sau cu persoana care reprezintă persoana care a plasat comanda, denumită în continuare Cumpărător în următoarele condiții.
III. PRODUSE
1. Produsul și selecția lor – în galeria Bebedevis vă recomandăm produsele afișate și prezentate cu descrierea produsului. Comenzile clienților sunt realizate numai la cererea expresă a Clientului care a plasat comanda și le livrăm la adresa indicată în comandă. Vânzătorul se angajează să livreze produsele comandate în termenul pe care l-a asumat și Cumpărătorul să plătească și să primească produsele și serviciile comandate. Vânzătorul nu garantează disponibilitatea imediată a tuturor bunurilor enumerate. Disponibilitatea bunurilor pentru Cumpărător va fi confirmată pe baza întrebării clientului.
2. Pe site-ul Bebedevis ne străduim să prezentăm produsele în conformitate cu realitatea, însă acestea pot fi ușor diferite în ceea ce privește în special culorile. Deasemenea pot exista diferențe ceea ce privește dimensiunile prevăzute la măsurătorile îmbrăcămintelor, dimensiuni furnizate de către furnizorii de îmbrăcăminte, pentru care noi nu putem fi răspunzători.
3. Vânzătorul se străduiește să verifice cu atenție software-ul securizat și serviciile operaționale, dar pot exista erori de software, comunicare și operaționale pe calculator în timpul serviciului furnizat. În cazul unor erori survenite din acest motiv, Vânzătorul nu va fi răspunzător pentru prestarea contractuală a serviciului și va exclude orice răspundere care decurge din aceasta. Vă rugăm să informați serviciul nostru de relații cu clienții cu privire la orice erori sau deficiențe de serviciu care pot apărea la adresa de e-mail CONTACT@BEBEDEVIS.RO sau la numărul de telefon 0735333533.
4. Prețul produselor include orice taxa inclusiv TVA, cu excepția costurilor de transport care a fost precizat și selectat în momentul plasării comenzii.
5. Produsele sunt selectate prin plasarea lor în coș. Aveți posibilitatea să ștergeți produsele care sunt adăugate în coș sau să modificați cantitatea în timpul cumpărării. După finalizarea comenzii, modificările calitative și cantitative pot fi efectuate prin e-mail la adresa de e-mail CONTACT@BEBEDEVIS.RO, dar numai dacă produsul nu a intrat încă în faza de imprimare. Pentru a evita orice inconvenient, vă recomandăm să examinați cu atenție parametrii pentru comanda dvs.
IV. COMANDĂ
1. Există două modalități pentru plasarea unei comenzi:
• Prin webshop (recomandat) : www.bebedevis.ro
• Pe Facebook sau pe whatsapp la numărul 0735333533
2. Vânzătorul recomandă plasarea comenzii prin e-shop. Prin comandarea bunurilor, Clientul se angajează să plătească pentru produsul selectat.
V. MODALITĂȚI DE LIVRARE
1. Din metodele de livrare disponibile Cumpărătorul are posibilitatea de a selecta pe cea dorită. Comanda va fi livrat în modul solicitat de către client prin intermediul furnizorului de servicii selectat de Vânzător.
2. Cumpărătorul trebuie sa asigure primirea coletului fără probleme, adică să fie disponibil la numărul de telefon furnizat către Vânzător sau să fie prezent la adresa de livrare furnizată pentru livrare. Dacă această obligații nu pot fi îndeplinite, el este obligat să anunțe Vânzătorul cu privire la un termen de livrare alternativă sau să numească o persoană care poate îndeplinii obligația de ridicare a coletului pe numele destinatarului.
3. Metodele de expediere disponibile diferă în funcție de țara adresei de expediere. Dacă țara de livrare nu este România, costul de livrare depinde de prețul livrării în țara de destinație. Costul complet include toate impozitele, taxele și taxele pentru transport în UE. Puteți obține mai multe informații la serviciul nostru pentru clienți.
In general, comenzile plasate si confirmate in intervalul luni – vineri pana in ora 14:00, sunt livrate de catre curieri in termen de 1 – 3 zile lucratoare de la confirmarea comenzii. Comenzile plasate vinerea dupa ora 14:00, sambata si duminica, se vor livra de catre curieri marti-miercuri. Exceptiile privind termenul de livrare sunt comunicate clientilor prin telefon sau e-mail de catre responsabilul de vanzari.
Imediat dupa plasarea comenzii, veti fi contactat de un reprezentant de vanzari Bebe De Vis, prin e-mail sau/si telefonic pentru confirmarea stocului si data livrarii produselor.
Pentru livrari in afara Romaniei ( Uniunea Europeana ) costul si modalitatea transportului se va comunica ulterior.
Dragi clienți, sperăm că sunteți încântați de fiecare comandă pe care o primiți de la www.bebedevis.ro, dar dacă nu sunteți perfect mulțumiți de produsele comandate, aveți 14 zile pentru a le returna pentru o rambursare sau schimb. Toate produsele trebuie returnate într-o stare nouă și neutilizată. Returnările care sunt deteriorate sau murdare nu vor fi acceptate și vor fi trimise înapoi clientului și / sau refuzul unei rambursări sau schimburi. Dacă primiți un articol despre care simțiți că este deteriorat, vă rugam să ne contactați imediat. Banii vor fi returnați in contul specificat, pentru retur. Ne poti trimite un mail in care sa ne specifici motivul returului și contul în care vrei să îți facem plata. Fiind un business mic orice informație ma ajuta. Puteți returna produsul sau putem face schimb cu o altă măsură sau alt produs diferit. Sper ca experiența ta pe www.bebedevis.ro să fie una deosebită. Îmi poți transmite gândurile tale și părerile despre produse prin intermediul paginii noastre de Facebook(Bebe de vis).
Metodele de plată disponibile pentru finalizarea unei comenzi sunt:
Online, cu cardul (prin NETOPIA Payments) – este necesar să completați un formular cu informațiile despre cardul dumneavoastră în pagina securizată a procesatorului de plăți Netopia-Payments.com.
Ordin de plată – plata se efectuează direct în contul nostru bancar. Te rugăm să folosești ID-ul comenzii tale ca referință de plată. Comanda nu va fi livrată până când plata nu va fi recepționată.Ramburs – Numerar la livrare.
VI. MODALITĂȚI DE PLATĂ
1. Prețurile produselor afișate pe site-ul www.bebedevis.ro include TVA. Oferim garanția prețurilor până la noi modificări.
2. Cumpărătorul are trei modalități pentru a își achita comanda: online plată cu cardul, prin virament bancar și ramburs.
3. Pentru viramentele bancare în lei următoarele date bancare sunt valabile:
Deea Fashionup S.R.L.
IBAN: RO12BTRLRONCRTOCK2550501
SWIFT: BTRLRO22
La secțiunea specificații menționați numărul comenzii care a fost transmis prin e-mail.
4. Plată prin virament bancar: în cazul acesta Cumpărătorul se angajează să achite contravaloarea comenzii în termen de 7 zile lucrătoare și că va menționa numărul comenzii transmis în e-mailul de confirmare.
5. Plată online cu card banca: în acest caz Cumpărătorul este de acord ca după selectarea acestei opțiuni Vânzătorul să îl va redirecționa către pagină securizată de plată, acceptând plata sumei prin furnizarea detaliilor cardului de credit. Suma va fi creditată în contul nostru în câteva minute iar Cumpărătorul va fi notificat imediat prin e-mail. Serviciul este furnizat de către NETOPIA Payments .
6. Timpul de livrare a produsului trebuie calculat de la data plății comenzii în cazul celor achitate online cu card bancar și prin virament bancar sau de la momentul confirmării , daca este solicitat.
7. Factura care confirmă achitarea comenzii va fi transmis exclusive prin e-mail.
8. Coletele nepreluate în termen de 15 zile din cauza Cumpărătorului presupune încălcarea contractului astfel Cumpărătorul va fi obligat să achite pagubele cauzate pentru Vânzător .
VII. GARANȚIE
1. În toate cazurile , Vânzătorul este obligat conform legii să furnizeze servicii și produse de calitate conform solicitărilor.
2. În cazul unor defecte, Cumpărătorul conform limitelor legale are dreptul să solicite corectarea defectului sau schimbarea produsului.
3. La preluarea comenzii Cumpărătorul este obligat să se asigure că coletul este intact. Compania de curierat este responsabil pentru orice daune aduse coletului.
4. Produsul poate fi returnat vânzătorului doar în cazul în care produsul comandat are defecte de fabricație.
5. Primul pas în inițierea unei reclamații este notificarea Vânzătorului prin e-mail. După consultare prealabilă, coletul trebuie trimis la Deea Fashionup S.R.L. la adresa: str europa, nr 2, complex cosmopolis, Stefăneștii de jos, Ilfov. Costurile aferente cu transportul coletului va fi suportat de către Cumpărător (nu acceptăm primirea coletelor trimise cu ramburs sau cu taxă de transport) . Procesul de reclamație va fi finalizat în termen de 30 zile, altfel Cumpărătorul are dreptul la rambursarea sumei complete a comenzii sale.
6. Dacă produsul este returnat din cauza unor defecte și reclamația se dovedește justificată atunci Vânzătorul își asumă contravaloarea transportului. Cumpărătorul este obligat să aleagă o metodă de livrare care să evite costurile suplimentare inutile. Dacă se calcă această obligativitate costurile suplimentate vor fi achitate de către Cumpărător.
7. În caz de problemă, produsul/produsele achiziționate trebuie returnate Vânzătorului în termen de 14 zile în ambalaj original, nedeteriorat , fără urmă de uzură. Vom prelua numai produse nedeteriorate.
8. Tabelul cu măsurătorile este disponibilă pentru fiecare produs din magazinul web. Dimensiunea reală a produsului poate devia de la valorile specificate cu ±5%, ceea ce este o eroare a producției. Acesta nu este un defect și nu este acoperit de garanție.
9. Dacă Cumpărătorul se retrage din contract și se îndeplinesc criteriile pentru o garanție de returnare de 30 de zile, Vânzătorul va restitui suma comenzii în termen de 15 zile lucrătoare în contul bancar furnizat de către acesta.
10. DEEA FASHIONUP S.R.L. nu își asumă responsabilitate pentru inexactitatea comenzii sau pentru daunele produse din cauza retragerii din contract.
VIII. Dreptul de Retragere
Potivit legislatiei in vigoare, CLIENTUL isi poate exercita dreptul de retragere din CONTRACT in termen de 14 (paisprezece) zile CALENDARISTICE de la intrarea in posesie a PRODUSELOR.
In cazul in care CLIENTUL solicita retragerea din CONTRACT in cadrul termenului legal, in cazul in care COMANDA este achitata, Bebedevis va rambursa suma in maxim 14 (paisprezece) zile CALENDARISTICE de la data informarii magazinului AnneBebe de catre CLIENT asupra deciziei sale de retragere din CONTRACT.
Suma va fi returnata pentru COMENZILE achitate cu OP / Ramburs/ Card bancar-> DOAR prin virament bancar.
Pentru comenzile care au fost achitate total sau partial cu card cadou / voucher cadou banii NU pot fi returnati, Voucherul / Cardul Cadou se va reemite si va putea fi folosit in termen de maxim 6 luni de la data primei emiterii.
Magazinul Bebedevis.ro va putea amana rambursarea sumei pana la primirea PRODUSELOR vandute sau pana la primirea unei dovezi conform careia acestea au fost expediate, in cazul in care nu s-a oferit sa recupereze el insusi PRODUSELE (se va lua data cea mai recenta).
Magazinul Bebedevis.ro isi rezerva dreptul de a diminua sumele rambursate CLIENTULUI cu valoarea care rezulta din manipularea PRODUSELOR, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionalitatii PRODUSELOR.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat cu toate accesoriile.
Din motive de igiena, SC DEEA FASHIONUP SRL nu accepta retururi de lenjerie, jambiere, dessuri, sosete saltele, protectii de pat, bodyuri, seturi de maternitate si in general orice fel de produse care pot afecta igiena personala.
Informații pentru consumatori Persoanele fizice au dreptul de a vă retrage din prezentul contract, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice. Persoanele juridice nu pot returna produsele comandate. Perioada de retragere pentru persoanele fizice expiră după 14 zile începând de la ziua încheierii contractului (de la ziua la care intraţi dvs. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produselor (în cazul unui contract de vânzare)sau – de la ziua la care intraţi dvs. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dvs., în posesia fizică a ultimului produs (în cazul unui contract privind bunuri multiple comandate de consumator printr-o singură comandă şi livrate separat) sau – de la ziua la care intraţi dvs. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dvs., în posesia fizică a ultimului lot sau a ultimei piese (în cazul unui contract privind livrarea unui produs constând din mai multe loturi sau părţi)sau – de la ziua la care intraţi, dvs. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dvs., în posesia fizică a primului produs (în cazul unui contract pentru livrarea periodică de produse pe o perioadă de timp determinată).
Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea cu cel putin 12 ore înainte de expirarea perioadei de retragere. Dacă vă retrageţi comanda, vom rambursa orice sumă pe care am primit-o de la Dvs., exceptând costurile livrarii (tur-retur).
Sunt exceptate de la dreptul de retragere din CONTRACT urmatoarele:
In cazul in care clientul primeste comanda, scoate produsul din cutia originala si deterioreaza ambalajul original sau produsul, produsele comandate NU vor mai putea fi returnate pentru ca NU vor mai putea fi vandute !
*** In cazul in care clientul trimite retur comanda, se va asigura ca aceasta sa ajunga cu ambalajul produsului nedeteriorat, pentru a putea fi revandut ! Altfel, nu se va accepta returul produselor !
*** In situatia unui retur, clientul care solicita returul produsului se va asigura ca produsul are toate accesoriile, are toate elementele initiale si ca nu are zgarieturi, deformari sau deteriorari in urma dezambalarii. SC DEEA FASHIONUP SRL, nu primeste retur produse care nu se afla in ambalajele initiale intacte si/sau cu etichete, plastice sau alte elemente lipsa.
*** Produsele care prezinta urme de uzura, folosire, deteriorare nu vor putea fi returnate !
*** Produsele fara etichetele originale, nu vor putea fi returnate !
IX. Litigii
Eventualele probleme care pot aparea in derularea unei comenzi ce nu s-a putut rezolva prin email sau telefon cu operatorul cu care ati discutat in prealabil, puteti lua legatura pentru conciliere interna gratuita sau pentru lamurirea posibilelor neclaritati, cu Andreea nr. telefon: 0735333533 , email:CONTACT@BEBEDEVIS.RO. Problemele ne solutionate pe cale amiabila de catre parti, sunt de competenta instantelor judecatoresti de drept comun din Romania.